Det bliver en skøn weekend, når Thyholm Erhverv og Turismeforening åbner dørerne til årets Julemesse.
Det er i år 50 år siden den første Messe blev afholdt på Thyholm, dengang i Thyholm Hallen. Dette fejrer vi i år med lidt ekstra på programmet, så følg med på siden her og på begivenheden på facebook, det bliver rigtig godt.
Det er med stor glæde, at næsten alle standpladser er optaget, hvilket giver en rigtig god messe med mange forskellige stande.